En tjej vid namn Josefine har väldigt tråkigt!

Godnatt Bloggen
Vem ringde dig senast?:
Jenny
Vem kysste dig senast?: Hmm låt mig tänka?! haha driver Bryan såklart!
Vem kramade dig senast?: Mamma
Vad har du för bh på dig just nu?: En svart spets från H&M
Vad har du för trosor på dej just nu?: Svarta spets 
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: Bryan: :) bobo
Vad brukar folk få för intryck av dig?: Social, glad, högljud, (snygg haha driver)
Har du någon gång klätt dig horigt?: NEJ! :S
Har folk kallat dig slampa?: gud nej
Har du kallat någon för slampa?: inte sakt det till personen men om henne.
Har du slått någon riktig hårt?: bror på vad man syftar på
Använder du parfym?: Klart jag gör
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: mina ögon
Vilka slags killar faller du för?: Sånna som Bryan, vilket betyder endast Bryan
Vad kollar du på först hos en kille?: Fejset
Vill du ut och festa nu?: neej fy fan
Vad är klockan?: 23:55
Vilken färg har din mobil?: Brun röd
Vad ska du göra nu?: SOVA
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: neej gud nej, eller vad menas?
Är du social?: Om jag är
Känner du att du orkar några frågor till?: njaa tvekis haha
Vad tänker du när du vaknar?: "ååh nej inte skolan" eller "Bryan (vilket gör att jag blir glad)"
Kan du gå utan smink?: klart jag kan
Är du kär nu?: aa skoja inte
Hur många gånger har du varit kär?: några gånger
Är du singel?: nej vilket borde vara ganska tydligt vid det här laget.
Vad ska du göra nu?: SOVA SKREV JAG JU

Kommentarer
Postat av: jenny

"Har du slått någon riktig hårt?" VAD FAN ÄR SLÅTT? VEM FAN HAR SKRIVIT FRÅGORNA ÄR DET EN ARABTURK FRÅN RINKEBY ELLER?? SLAGIT* herregud..................................

2009-09-30 @ 22:29:11
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0