Usch

Då var det de här med förkylningar och hösten/vintern. jag skulle föredra att kalla denna kalla hösten för vinter, Varför ska jag alltid lyckas bli förkyld? förra vintern låg jag i förkylning hela vintern, den ända turen jag hade med mig var att jag inte behövde vara hemma från skolan, vilket var väldans bra för annars hade jag stått utan höst-betyget,
Man vet inte vad man ska ha på sig, jag vill inte dra fram vinterjackan heller, halsduken har jag ju på mig varje dag, men jag ställer mig utanför på altanen för och känna om det är kallt " det var ju inte så farligt" tänker jag. När man då börjar gå till bussen så börjar man frysa asset av sig och man ångrar direkt vad man satte på sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0