Time to glid to bed

Jag är så jävla trött just ju... Har sovit rätt dåligt de två senaste nätterna av en töntig anlednig.
Ja, någon bör känna sig träffad haha. Men whatever, annars är jag glad och har tränat en hel del nu när jag fick reda på att jag ska mönstra om en månad så det är bara att ta sig i kragen och köra gärnet. Imorgon har vi sov morgon och då ska jag ta en joggingrunda faktiskt. men först ska jag sova lite. skönt!

Stackars Josefine som är sjuk. Älsklingen då :(  Vill bara säga att du är en underbar vän som jag ser upp till och tycker om så otroligt mycket. Du är självsäker, cool och har allt en tjej ska ha:) qreed to u my dear<3

Inte bästa bilden men jag kommer ihåg den kvällen hos Erica. vi hade supermysigt, eller hur jos? (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0