Ill

För det första fy fan hannah vilken ful bild!!! vart har du tagit den ? HAHA
men du är bara för söt hjärtat!! bästabästa vän ♥. och nu medans hannah är i skolan och pluggar så sitter jag hemma med världens förkylning, var tvungen att gå upp för jag är så förkyld och kunde inte andas genom näsan, och ni vet säkert hur det är när man bara kan andas med munnen, man somnar och vaknar upp och är aldeles torr, jätte läskigt.

Mamma ringde precis och sa att hon har beställt fotvård, så dit ska vi och få fotmassage och allt vad det nu är :) great! I helgen ska jag bara ta det lungt och inte göra någonting måste bli frisk, jag orkar inte mer...



så hä fins vill jag att det ska vara ute, inte massa måln, regn snö, utan
en riktig höst med oranga lov, grön orange gräs och skinande sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0