I onsdags, Ikväll och imorgon? haha

Hallå bloggen!

Inte haft så mycket tid att skriva den här veckan som ni kanske har märkt.
I onsdags så var vi på laroy och röjde, hade riktigt riktigt roligt, men i torsdags så var det inte lika roligt när jag skulle gå upp och gå till skolan. usch sliten och bakis..

Ikväll ska vi ut igen, Bryan Kim Sonny och Mackan ska uppträda på Royal, så jag och Hannah ska dit och kolla. Men som jag har planerat så ska jag inte dricka, men man får väl se hur det blir med det.

Vart på UF kickoff på ÄlsjöMässan idag, 3timmar föreläsning, var inte så lärorikt men det var iaf roligt.
Ska vila lite nu så att jag är pigg ikväll. Hörs senare!!



Gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0