hej bloggen,...

4d1e11afa92b7f0eeb5e3922bdb3ab23.png

Kolla varifrån!

hej bloggen, ligger och kollar på The Tyra Banks show på 3an. De pratar om sex och graviditet, ganska intressant. Idag hade vi bip-test i skolan, och det var sjukt jobbigt. Fick 7.1 och det är VG skulle jag tro, idag bli det chill hemma med älsklingen eftersom att han ska jobba tidigt imorgon och imorgon kväll blir det utgång :) imorgon om det blir bra väder ska kanske jag ska gå på stan och se om jag hittar lite kläder, stövlar, jacka, kofftor?


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: åh tack så mycket! :D. Ska du se på idol ikväll? det är sjukt bra iaf så jag ska se det haha xD :D.

2009-10-02 @ 17:14:46
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0