YES

Grönalund igår och vi vann en stor cloetta rulle, typ en och en halv meter lång. Vi vart så himla glada när vi såg att det var vårat nummer haha, vi var ensama på hjulet och ändå så van vi. Hade 5 rutor så typ 25% chans. känndes riktigt bra.

Har suttit och läst i genom alla Ericas USA inlägg nu, så himla kul att läsa, jag blir helt till mig när jag ser att hon har uppdaterat, sen så upptäkte jag att sara hade börjat blogga från SF också, jätte kul och spännande.

Idag händer inte så mycket sitter hemma hos Bryan nu och läser olika bloggar, face mm. och smaskar på en liten center rulle. YUMMI! Bryan är ute och joggar och simmar med sin bror så jag sitter här helt ensam och vet inte vad jag ska göra. han kommer väl hem om en timma, sen ska vi åka hem till mig och så ska vi träffa jenny. LATER

Ett roligt klipp som jag såg igår hahaha
Folk tror att det är en fotboll men i själva verket så är det en cement boll

                                                       

Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0