Skolstart

Skolan började vid 8:30 med "upprop", då gick vi igenom skolans nya regler mm, haha nu är det en ny regel att man inte får röka på skolans område så man måste därför gå 200 meter från skolan för att röka :S SKUM regel. Det var kul att komma tillbaka till skolan, och på måndag så börjar jag direkt med indval Ma C. Trist första lektionen på måndags mårnar. usch! Slutade en halvtimma senare.

Var hemma vid halv tio och somnade dirr i soffan, sjukt trött. vaknade av att Bryan frågade om jag ville följa med ut och röka. nej sa jag, men sen blev jag så suktad så jag gick ut ändå (hoppas inte jenny läser detta). Ska ringa henne snart och be henne komma över.

Hej så länge

Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0