Hemma nu

Hemma nu äntligen, har precis ätit middag och ska slänga mig i soffan bredvid älsklingen och kolla på film, har precis ätit risotto, skit äckligt, för jag hatar ärtor. speciellt varma. 

Skola imorgon, SUUUUCK BIG SUUUUUCK!!! på något sätt så har jag längtat men nu när det verkligen närmar sig så orkar jag verkligen inte, förlåt klassen, men jag har verklige inte saknat er. moahaha

Skriver mer imorgon om hur skolan var, blääää

tog lite pics igår trodde typ att jag var snygg moahhaha ser ut som en tjockis!

Orange feja :O SAAJK LJUS :S
Fake smile? haaah
Jaa jag trodde jag var skit snygg på bilerna :P

Jossan

Kommentarer
Postat av: Jenny

abo värsta guzzen

2009-08-20 @ 20:24:44
Postat av: EVELINE.

alltså. fina ögonbryn du har måste jag säga :)

2009-08-25 @ 08:23:46
URL: http://evelines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0