Film och godis!

Filmkväll är nog det bästa som finns, aa förutom en riktigt skön och lyckad fest då vill säga, men hur ofta lyckas man hamna på en skit bra fest med jätte sköna människor? inga som är för fulla och spyr och har sig utan bara allmänt sköna! Det hittar man aldrig, därför är filmkväll så himla skönt bara slappa framför tvn med en fet godispåse och läsk, MUMS, det gillar jag.

Kollade film hemma hos Jenny och tog med mig lillebror köpte fanta och massa godis, som jag knappt åt. ibland är man sugen ibland är man inte, och jag som skulle skippa godiset och börja bli nyttig? vad hände? haha samma dag som jag skriver det så går jag och köper mig en godispåse, bra gjort. Men lite nyttig tyckte jag iaf att jag var som köpte denna godispåse. med 30% mindre socker, där satt den.

Hemma nu och ska slänga mig i soffan med resten av påsen och slå på en till rulle med bror min. Om vi nu har någon bra så att säga. Hörs imorgon. ciao bellas

Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0