Bra gjort

Jag är vekrligen inte bra på det här. det märker jag hahah, igår skrev jag ingenting alls och idag har jag inte skrivit någonting förens nu. "Bra gjort" 

Igår åkte jag hem till Bryan på eftermiddagen köpte med mig nachos, guacamole, salsasås och Filmjölk. JA du läste rätt filmjölk haha hur kan man vara så dum och köpa filmjölk istället för gräddfil, ååh jag var skit lack och ville knappt äta något av det jag köpt. Men förpakningarna ser ju lika dana ut. Eller jag trodde iaf det igår när jag kom hem med filmjölken, men nu när jag tittade efter så är de ganska olika. Oups!

 

Idag ska jag sätta igång med stenhård träning, känns jätte bra, mamma som pushar mig! Yes det gillar vi. Jag ska börja träna på F&S (Friskis och Svettis) och den här gången ska jag verkligen fullfölja min träning. Försöka äta nyttigt också. Godisråtta som man är, får se hur det blir med det där. Ska fixa mig inför träningen nu, Ciao

Jossan

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha fyfan vad äckligt med filmjölk

2009-08-18 @ 18:30:24
URL: http://vadsaduatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0