2 dagar

Nu har jag inte skrivit på två dagar, har helt enkelt inte haft tid, bara gjort massa saker hela hela tiden. men jag ska berätta om min helg:

I fredags så tog jag det lungt på dagen och åkte till Bryan på kvällen runt nio tiden. vaknade sent i lördags och åkte till huddinge centrum för att jag var så himla inställd på att hitta/köpa en skinn jacka!!! Men som vanligt så hittar jag aldrig det jag vill. Letade också efter ett par svarta och gråa byxor från HM men hittade dom inte heller, allt var slut ALLT. På lördag kväll så åkte vi hem till Bryans kusiner där en av dom fylde 5 år, världens gulligaste kille, Emil. Bryans pappa hade köpt en Wall-e sparkcykel till honom, och han blev jätte glad och ville gå ut och åka direkt- Efter middagen så åkte vi på fest, hos Bea hon fyllde 18. men vi tog en taxi hem tidigt så vi var hemma runt 12 tiden.

Och idag så vaknde vi runt halv tolv gick upp, åt frukost, och sen började jag fixa mig för jag hade tagit mig fan på att jag skulle hitta min skinjacka. så jag åkte ensam in till stan (AS SKÖNT) och började på en HM butik, fanns inget där, gick till nästa, fanns inget där, osv osv. fanns inte någon stanns. Köpte två par byxor iof, ett par grå och ett par svarta. Sen gick jag in på Zara och hittade en jätte fin skinjacka som jag provade och köpte direkt! Hittade också ett par jätte fina stövlar på Din Sko som jag köpte, klackskor, platå och högt skafft som går över knät. påvägen hem mötte jag Robin och Jenny, middag: PIZZA!!! as najs. Sen mötte vi hannah som kom hem från grekland idag, NEGER som fän. nu ska jag gå lägga mig snart för imorgon så börjar skolan på allvar!


Skinjacka från Zara 599 kr


Byxor från H&M 199 kr st


Svart high boot från din sko 599 kr
(Men jag kommer att vika upp kanten högst upp på skon så den blir högre)

GODNATT

Jossan

Kommentarer
Postat av: Håkan - Imitjdesajn Photography

Ouh, stöveln är .. mikke snigg ^^

Tack så mycket också :)

2009-08-24 @ 20:28:36
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0